הותר לפרסום: בנו של השר איזנקוט נפל בקרב בעזה

קובי פינקלר No Comments on הותר לפרסום: בנו של השר איזנקוט נפל בקרב בעזה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הותר לפרסום: גל איזנקוט הי"ד, לוחם מילואים בחטיבה 551, בנו הצעיר של הרמטכ״ל לשעבר וחבר קבינט המלחמה גדי איזנקוט, נפל היום בקרב ברצועת עזה, בפיצוץ מטען בפיר פתוח בעזה. איזנקוט קיבל את הבשורה המרה במהלך סיור שקיים בדרום. עוד הותר לפרסום: רס״ם (מיל׳) יונתן דוד דיטש הי"ד בן 34, מחריש, לוחם בגדוד הסיור 6623, עוצבת 'חוד החנית' (55), נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

רס"ר (במיל') גל מאיר איזנקוט ז"ל

רס"ם (במיל') יונתן דוד דיטש ז"ל

בנוסף, קצין לוחם מסיירת הנח"ל ושני לוחמים במילואים, לוחם ופרמדיקית מגדוד 53, עוצבת 'ברק' נפצעו באורח קשה. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים ומשפחותיהם עודכנו.

יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ כתב: "גדי, אנחנו מכירים עשרות שנים. אצלך הבית הוא תבנית נוף מולדתה של המדינה. אני יודע כמה חזק אתה. כמה מאוחדת המשפחה שלכם. איך תמיד אתה שומר על הבית של כולנו, וגם על הבית האישי שלך. כך יהיה גם כעת, אני בטוח. אתה תשמור על המשפחה, וכולכם תשמרו האחד על השני חזקים. יהי זכרו של גל וזכר כל הנופלים במערכה על הבית של כולנו ברוך. גם בשמו, גם בשמם, אנחנו ממשיכים במשימה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "לחנה וגדי איזנקוט, שרה ואני שבורי לב על נפילתו של בנכם גל. אנחנו בוכים אתכם. אנחנו מחבקים אתכם. גל היה לוחם אמיץ וגיבור אמיתי. אנו שולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחתכם ולמשפחות כל נופלינו הגיבורים. העם עוטף אתכם באהבה ובהוקרת תודה – היום ולתמיד. מה גדול הכאב. מה עמוק הצער. ממשלת ישראל ואזרחי ישראל אבלים יחד אתכם. גיבורינו לא נפלו לשווא. נמשיך להילחם עד לניצחון".

גדי איזנקוט ובנו גל הי"ד

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "תנחומים לשר גדי איזנקוט ומשפחתו היקרה בנפילת בנם הגיבור, רס"ר גל מאיר, בקרב ברצועת עזה. גל ינק מהבית את השירות לעם ישראל, והקריב את חייו למען המדינה של כולנו. עם ישראל כולו מחויב להמשיך ולהילחם כתף אל כתף להשמדת החמאס ולניצחון מדינת ישראל. יהי זכרו ברוך".

יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי: "בוכה ומתאבל על גל מאיר אייזנקוט, בנו של חברי האהוב השר והרמטכ"ל לשעבר רא״ל גדי אייזנקוט. אין מילים לנחם אחי היקר. יצרור השם בצרור החיים את נשמתו ונשמת כל חללי צה״ל הקדושים שנפלו במערכה".

שר האוצר סמוטריץ׳: "הערב נר ראשון של חנוכה. גל, גיבור ישראל מצטרף לשרשרת של גיבורים בני עמנו, וגבורתו יחד עם יתר הנופלים לוחמי צה״ל הם מגש הכסף ולאורם ולזכרם נילחם כולנו יחד למען תקומתה של מדינת ישראל ושל העם הזה בארצו. יהי זכרו של גל ברוך".

שר הביטחון גלנט: "בצער רב קיבלתי את הבשורה הקשה על נפילתו של גל, בנו של השר גדי איזנקוט עמו חלקתי שנים ארוכות של שירות משותף. גל חונך על ערכי אהבת הארץ, ולדאבון הלב נפל למענם. לבי ומחשבותיי עם כל בני המשפחה. מי יתן ונהיה ראויים לקורבנו של גל, ושל כל הנופלים במלחמה הצודקת הזו. יהי זכרו ברוך".

הנשיא הרצוג: "מיכל ואני דואבים וכואבים באבלם העמוק של גדי וחנה איזנקוט על נפילת בנם גל בקרבות ברצועת עזה. גדי סיפר לי לא אחת על גל, שהיה תבנית נוף משפחתו – ערכי, חותר למצוינות, ואהוב על כולם. כל חייו מקדיש גדי לביטחון ישראל, לצה״ל ולמדינה והיום הוא ומשפחתו משלמים מחיר כבד מנשוא. גל חונך מילדותו לאהבת העם והמולדת ופעל ברוח זו בכל רגע, גם בעת שנהרג. יחד עם העם כולו אני מחבק את משפחת השכול הישראלית, שקורבנה כבד וקשה מנשוא, ומתחייב – נמשיך לשמור על העם שלנו ועל מדינתנו האהובה, למענם ולמעננו. יהי זכרו של גל ושל הנופלים במלחמה ברוך".



0 תגובות